woensdag 4 april 2012

OPI Nail bar

In de Nina (vrouwenmagazine bij weekendeditie Het Laatste Nieuws) stond deze week dat er in Brussel een OPI nail bar opent. Wat natuurlijk geweldig is, maar ook ver voor mij sinds ik in Mol woon.

Nu ging ik gisteren met mijn moeder over de wekelijkse markt. Er is een winkeltje waarvan, wanneer ik er voorbij rijd, ik telkens denk: "Hier moet ik toch wel eens binnen gaan kijken." Wel, nu kwam ik daar tot de ontdekking dat ze daar gewoon OPI nagellak verkopen! Deze winkel is 1 van de 5 winkels in ons land vertelde de verkoopster. Wat een vondst, wat een vondst. Dus: ben ik er buitengewandeld met een top coat van OPI!!

Het zat zelfs in een leuk tasje :).

Allez, nu ben ik toch al eigenaar van 3 OPI nagellakjes. Waarvan 1 kleur, 1 basecoat en 1 topcoat :).


Voor het adres in Mol:
Mollywood
Lakemakersstraat 4
2400 Mol

Voor het adres in Brussel:
Smets Premium Store
 Leuvensesteenweg 650-652
1030 Brussel
xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!