woensdag 11 april 2012

Naked 2!!!

Het is eindelijk in mijn bezit, het felbegeerde NAKED 2 palette van Urban Decay.
Voor het eerste Naked palette heb ik half de wereld bijna rondgereisd, mensen aangesproken om dit palette mee te brengen van hun reis, en steeds was het uitverkocht! Tot ik alle hoop had opgegeven en het toen tegenkwam in de Champagnestreek, Troye. Ik heb er hier in mijn blog een artikel over staan, waar ik Birgit een make-over geef :).

Het NAKED 2 palette was gelukkig beter te verkrijgen :).

In het eerste Naked palette zijn voornamelijk warme kleuren te vinden. In het tweede vind je de meer koelere tinten. Beide zijn uniek en mooi. Bij het eerste kreeg je een primer en bij het tweede een lipgloss. Van de lipgloss ben ik wel niet totaal weg. Het is een 'plumper' wat wil zeggen dat het je lippen voller maakt. Maar ik vind het maar een vieze smaak eigenlijk... .
De kleuren daarentegen zijn wel fantastisch. Je krijgt er ook een paar nieuwe kleuren bij, die je niet apart kan kopen in het Urban Decay assortiment.


Ik heb me er vandaag al mee opgemaakt en ik heb het nog maar van gisteren, tja wat dacht je nu? :)
Let wel niet op mijn haar, want ik moet dringend naar de kapper :)!



Volg mijn blog met Bloglovin'!
(zie link in zijbar)

Volg me en vind me leuk op facebook!

xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!