woensdag 23 oktober 2013

Being "well" in de Wellness :)

Vooraleerst mijn enorme excuses dat mijn blogposten zo achterwege blijven. Het is nu eenmaal een enorme planning om een baby te hebben, een nieuw huis onderhouden (dat belange nog niet af is...), terug gaan werken binnenkort EN last but not least mijn favoriete hobby uit te oefenen... .

Door dit allemaal te leren combineren maak ik weer meer en meer tijd vrij voor mijn blog. Ik denk er zelfs over na om zelfstandige in bijberoep te worden en eindelijk de knoop door te hakken om visagiste te worden. Ik heb nu namelijk een écht diploma op zak :). En dat heb ik aan niemand minder dan de Wellness academie in Hasselt te danken.

Ik ben de cursus visagie gaan volgen aan de Wellness academie. De wat academie? Wellness Academie is een erkend opleidingscentrum voor iedereen die zich wenst te verdiepen in de wondere wereld van Wellness & Beauty. Ze hebben een groot aanbod aan beroepsopleidingen en bijscholingen. Jaarlijks mogen ze duizenden cursisten ontvangen  (waaronder ik :)) vanuit heel België, Nederland en ver daarbuiten. Ze staan bekend om hun opleidingsaanbod waarin kwaliteit en praktijkgerichtheid centraal staan. Met de meeste van hun opleidingen kan je zowel in dienstverband als op zelfstandige basis aan de slag.

De cursus visagie werd gegeven door Peggy Timmermans. Voor vele onder ons een bekende naam. Als je meer over haar wil weten kan je best eens een kijkje nemen op haar website: www.peggytimmermans.be .

In de 3 dagen dat ik de cursus gevolgd heb, werden er de basistechnieken aangeleerd. Hoe breng ik een foundation aan, concealer, blush, bronzer, oogschaduwtechnieken, productkennis en bruidsmakeup. Het is kortom een all roundcursus voor iedereen die meer wil leren over zichzelf en anderen opmaken.

Natuurlijk heb ik ook een paar sfeerfoto's genomen.






 









 

Graag wil ik de Wellness Academie bedanken om mij deze kans te geven. Ook Peggy voor haar fantastische uitleg, ik hoop haar natuurlijk nog eens tegen het lijf te lopen :). Ook de medecursisten een echte welgemeende merci, want het was toch een fijne groep!

En zoals beloofd maak ik ook nog even reclame voor hen (en zij voor mij ook dan :) ) .

Wellness Academie: www.alternatieva.com
Welmoed Bergsma: www.welmoedbergsma.nl
Tineke en Isabella Chitanie: www.chitaniebeautyinside-out.nl
Kristel Korsten: www.salonkristel.com
Nancy Jussen: www.nancyjussen.nl
Kaylie Lemmens: www.kaylie.be


 Wil je graag op de hoogte gehouden worden van mijn blog? Vind me dan leuk op facebook, bloglovin of volg me op Instagram!
 
Like my official facebookpage! Follow me on Bloglovin or Instagram
 
 
XXX
Brenda

1 opmerking:

  1. Ik kom hier net achter, wat een leuk artikel! Het was fijn jou in de les te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een bericht na! Leave a message!