zondag 3 april 2011

I'm green, dabadee dabedaa

Groen bloesje, blauw rokje, groene ogen? Groene makeup!


Felle groene ogen met het contrast van zwarte mascara... mooi!

Gebruikte producten:

  • Eye primer
  • Nyx for Green eyes palette
  • zwarte gelliner
  • zwarte kajal
  • zwarte mascara
  • pinky blush
  1. Over het volledige ooglid gebruikte ik oogschaduw 1, een felle groene oogschaduw.
  2. Aan de buitenste hoek van je oog, gebruikte ik een donkere,maar toch nog felle groene kleur. Hier maakte ik een driehoekje waarbij de basis mijn bovenste waterlijn raakt.
  3. Met een blending brush (zie tutorial zo mama zo dochter) nam ik een donkere groene kleur gemengd met een grijze kleur. Ik vervaagde hiermee het juist gemaakte driehoekje in de arcadeboog.
  4. Met een lichte vanilleachtige kleur ging ik over de rand van de groene kleuren om harde lijnen te vermijden.
  5. Nog wat witte highlightschaduw aan mijn binnenste ooghoek.
  6. Een zwarte gelliner boven mijn wimperrand.
  7. Een zwarte kajal op de onderste waterlijn.
  8. Mascara en KLAAR!



xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!