woensdag 4 april 2012

Een leuke roosjes Pasen aan iedereen! :)

Vandaag ben ik in een zeer 'roze' bui :). Meisjes hebben dat af en toe eens.


Deze mooie roosjes heb ik gisteren gekocht en vandaag waren ze al een inspiratie voor mijn dagelijkse make-up.

Gebruikte producten:

Gezicht: (schuingedrukt is het merk)
Urban Decay pore perfecting primer
Bourjois healthy mix in 54 gemengd met Nivea beauty lift in 30 beige.
NYX light concealer
Gosh pressed powder 01
Mylene bronzer 02
Nars orgasm blush
MAC mineralize skinfinish in soft en gentle

Ogen:
Too faced shadow insurance (oogschaduwprimer)
MAC Soft ocre paint pot
Over het bewegende ooglid: NYX Spring flower gemengd met Urban Decay Sin.
In de arcadeboog: NYX True taupe
Onder de wenkbrauw: Sigma Beware
Gel liner: Bobby Brown Black Ink
Onder de onderste wimperrand: NYX Lavender Glitter oogpotlood
NYX Doll eyes Mascara

Lippen:
NYX mega shine lipgloss Beige





Ik ben zelfs zo 'roze' vandaag, dat ook mijn kapsel eraan moet geloven :).


Met roze strik en al.



Hopelijk vonden jullie het interessant. Laat zeker een bericht achter op mijn facebook site!


xxx Brenda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!