maandag 7 oktober 2013

Estetika en Kryolan neutral palette***

Op 5, 6 en 7 oktober was/is het weer Estetikabeurs in de Expo in Brussel. Dit jaar ben ik er voor de eerste keer naar toe gegaan (shame on me, I know). En ik heb me goed in bedwang kunnen houden, al zeg ik het zelf...

Dit was de vangst, zeg nu zelf... dat valt toch goed mee niet? :)

Ik heb me vooral laten gaan bij de nagelproducten.
  • Dotting tools, die had ik nog altijd niet,
  • een nagellakwieltje voor eindelijk eens mijn enorme stash aan nagellak te organiseren :)
  • nieuwe vijlen en een nagelriemduwer
  • nailart strass en glittertoestanden
  • een konad stempelplaat
  • een manicurebadje
  • en watjes op een rol
Bij de make-up producten heb ik me verbazingwekkend koest gehouden. Alleen een paar producten voor de Toneelkring van Kryolan. Ook een neutraal oogschaduwpallet van Kryolan want hier was ik zooooo opgewonden over... Het zijn namelijk allemaal MATTE oogschaduwen. Maak dat mee :).

Even een swatch:



Zoals je ziet zijn het echte neutrale natuurtinten. Je ziet sommige lichtbruine-beige oogschaduwen zelfs bijna niet op mijn huid.

Het voordeel van zo'n pallet is dat je hiermee super naturelle looks mee kan creëren. Denk de no-makeup look, make-up bij oudere dames, dagmake-up,... Wil je toch een beetje glitter? Gebruik dan een neutraal glitterpigment eroverheen (zoals MAC Naked pigment). Met dit pallet kan je met andere woorden heel veel.



Ook wordt het pallet geleverd met een handige oogschaduwborstel. Weeral een pluspunt!

Kryolan stond bij mij vooral gekend om zijn toneelmake-up. Ik ben namelijk de grimeuse van Toneelkring De Brug uit Retie. Ik gebruik hun Supracolors en hun palettes van aquacolors. Ook de bijhorende penselen hiervan ken ik goed. Maar de gewone make-up werd pas recentelijk door mij ontdekt :).

Dus even kort samenvatten: kwaliteit: heel goed, pigmentatie: heel goed, kostprijs: valt goed mee voor 18 oogschaduwkleuren. Blij met mijn aankoop? Ja!

Wil jij ook zo'n pallet? Ik heb het gekocht op de Estetikabeurs maar ik ben zeker dat je het ook kan terugvinden op www.kryolan.com. Het koste 53,50 euro en heet Kryolan Variety V3 palette.
 
xxx Brenda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!