zondag 8 april 2012

Carrie's make-up!


Na de make-uplook van Adèle tijdens de Grammys van 2012, ga ik een how to do over Carrie Underwoods make-up. Ze zag er fantastisch uit tijdens de Grammys. Vooral de enorm grote valse wimpers zagen er fantastisch uit!

Carrie's makeupartist gebruikte vooral veel grijze en koele tinten. Aan de uiteinde van haar oog merk ik een grijze doch iets warmere tint op. En vooral veel wit en beige.

Ik heb er mijn versie van gemaakt, want zo'n valse wimpers doe ik alleen maar aan als ik naar een groot feest moet :).



Hoe doe je dat dan?

  1. Ik gebruikte eerst een oogschaduwprimer: Urban Decay Primer potion in de kleur Eden. (dit is een huidskleurige tint, maar enkel voor lichte huidstinten, als je een donkere huidskleur hebt zou ik voor de gewone gaan.)
  2. Dan nam ik mijn MAC 217 blending brush en hier deed ik al mijn oogschaduw mee. Alles met 1 makeupborstel, het kan :).
  3. In de buitenste ooghoek, zette ik een stipje grijze oogschaduw. Ik gebruikte NYX smokey eyes palette. (zie foto voor welke kleur). Je kan natuurlijk ook een ander merk gebruiken maar dezelfde kleur. Het is een warm taupe - grijze kleur. De stip vervaagde ik naar de wimperrand en naar de arcadeboog.
  4. Dan bracht ik een zachte bruine kleur (een 'tan' kleur zegt men ook wel, een kleur die iets donkerder is dan je eigen huidskleur) aan in de arcadeboog. Helemaal tot aan de binnenkant van mijn oog.
  5. Over het bewegende ooglid en onder de wenkbrauw kwam een erg witte/beige kleur. Vooral in het midden van mijn oog bracht ik veel wit aan. Dit licht je oog op en zorgt ervoor optisch voor dat je oog groter is.
Kleur 4 en 5 zijn van het 28 neutral palette van Boozy cosmetics.

Nadien natuurlijk zwarte eyeliner boven de bovenste wimperrand en onder het oog. Ik gebruikte NYX long pencil in black en Bobby Brown eyeliner in Black Ink. Mascara en af!





Bezoek mijn facebooksite en laat een bericht achter!
Visit my facebooksite and leave a message!

Of wordt lid van mijn blog! :) Maar dan moet je wel een account hebben bij Google.
Of laat een reactie op dit bericht :).

Vrolijk Pasen aan iedereen!

xxx Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!