donderdag 17 mei 2012

Feestje op zondag!

Vorige week zondag heeft mijn achternichtje haar Vormsel gedaan. Kleine meisjes worden groot, want ik weet nog goed hoe ze als kleine peuter rondliep en een deugnietensnoetje had :).
Bij het vieren van een communie hoort natuurlijk een feestje! En natuurlijk moest de trotse mama er stralend uitzien die dag... .







Op het feestje waren mijn man, ik en mijn ouders ook aanwezig. Dus hierbij mijn make-up, en die van mijn moeder... .


Gebruikte producten:
Inge:
Gezicht:
Olaz complete dagcrème met spf 15 zonnebescherming
Urban Decay pore perfecting face primer
Bourjois healthy mix serum foundation in 54
Bourjois healthy mix concealer in 52
Nars deep throat blush
NYX matte bronzer in light
MAC Mineralize skinfinish in soft and gentle
Ogen:
Urban Decay primer potion
MAC painterly paintpot
Urban Decay booty call over ganse ooglid
Urban Decay tease in arcadeboog
Urban Decay sin in binnenste ooghoek
NYX Saphire oogpotlood (bovenste en onderste wimperrand)
NYX for blue eyes palette: de donkerblauwe kleur en lichtblauwe kleur over het oogpotlood
Maybelline one by one volume express in black
Lippen:
Lippenbalsem (hier van widmer)
NYX natural lipliner
Nyx mega shine lipgloss chrystal soda


Bij mezelf gebruikte ik de look van Carrie Underwood:
http://brendavisagie.blogspot.com/2012/04/carries-make-up.html

Bij ons mama gebruikte ik de Naked Palette look:
http://brendavisagie.blogspot.com/2011/07/naked-palette.html


Volg me via bloglovin', follow me with bloglovin'!
Vind me leuk op facebook, Like my official facebookpage!

xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!