maandag 4 juli 2011

Naked palette!!!!!

Eindelijk is het ook in mijn bezit. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar het is van mij! Whoehoe. Wat me onmiddellijk opviel was dat ik de tweede versie gekocht heb. Deze is natuurlijk niet minder goed, maar er zit geen zwarte en bruine eyeliner bij, maar een borsteltje.
Ik heb het al verschillende keren gebruikt en het is even goed als ze omschrijven. De oogshaduwen blijven echt lang zitten en geven de kleur af die ze voorstellen. Super toch dat pallet!

Hieronder mijn 'schoonnicht' gemaquilleerd door mij met het naked palette. Omdat het op vakantie was, ben ik vergeten welke kleuren ik juist gebruikt heb. Wat er zeker tussen zat was half-baked.

Groetjes, XXX Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!