zaterdag 12 mei 2012

Green eyes pop!

Ik heb een speciale kleur van ogen. Mijn ogen zijn grijs-blauw met een mix van groen. Echt groene ogen zijn het niet, echte blauwe ogen zeker niet en grijs is ook niet uitgesproken. Zeer eigenaardig met als gevolg dat er niet echt veel kleuren zijn die mijn ogen doen 'stralen'. Ik heb even geexperimenteerd en ik ben op een kleurencombinatie gekomen waar mijn ogen zeker bij stralen! :)


Ogen:

Too faced: shadow insurance

Boozy cosmetics: 28 neutral palette, de 'plum'kleur rechtsboven eerste rij over het bewegende ooglid.

NYX: Versus palette, de licht paarse kleur in de arcadeboog. Meng met de 'plum' kleur en zorg zo voor een mooie overgang tussen de twee kleuren.

NYX: Versus palette, de donkerpaarse kleur in de buitenhoek van het oog.

NYX: saphire oogpotlood in de onderste waterlijn, gemengd met een beetje Bobby Brown gelliner in black ink.

Maybeline: zwarte mascara in fake lashes

Lippen:

NYX: rose lipliner
NYX: mega shine lipgloss in salsa




Volg me via bloglovin'! Follow me with bloglovin'

Vind me leuk op facebook! Like my official facebookpage!


xxx
Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!