zaterdag 23 februari 2013

Seine, Louvre, Orsay!

Een paar blogposts geleden heb ik mijn fantastisch Paris Palette van Sigma laten zien. De kleuren van dit palette zijn alles behalve neutraal en basic. Ze zijn bombastisch, fel gepigmenteerd en vooral opvallend! Je kan ze dus niet gebruiken voor een doordeweekse look? Oh jawel!

Ik moet deze avond ergens naartoe, waar ik me niet ongelofelijk hard voor wil opmaken met tonnen make-up. Ik wil er wel graag 'classy' en origineel uitzien. Daarom: een 'neutrale' look met het Paris Palette!!!

Een paar kleuren die ik ga gebruiken voor mijn look:

Prachtige kleuren, allemaal met een glans en zo gepigmenteerd. Nu denk je waarschijnlijk: "Een neutrale look? Daar geloof ik niks van, die Brenda maakt me wat wijs." Geloof me: dit wordt het niet:
 
 

Haha, zou wel grappig zijn...

Nee, dit is het echt geworden:

 
Een korte how to:
 

 
  1. Breng een primer aan, zodat alle kleurtjes mooi blijven zitten. (Tot onder het wenkbrauwbot)Daarover een goudkleurige, langhoudende crème oogschaduw over het bewegende ooglid. (zoals de paint pots van MAC: dubbele primer dus :))
  2. Daarover breng je een lichte huidskleurige/goudkleurige oogschaduw aan.
  3. In de arcadeboog een kleur die een paar tinten donkerder is dan je huidskleur, goed mengen!
  4. Breng een donkerblauw oogpotlood aan zoals op de tekening. Bovenaan tot in je ooghoek, onderaan 1/3 naar binnen.
  5. Over de uiteinden breng je de kleur Seine aan van het Paris palette. (of een donkerblauw-glitter oogschaduw)
  6. In het midden de kleur Louvre.
  7. In de binnenste ooghoek boven en onderaan: Orsay.
  8. Breng een oogschaduw die een tint lichter is dan jouw huidskleur aan onder je wenkbrauwbot en in je binnenste ooghoek. Je kan hier ook een lichte shimmeroogschaduw voor gebruiken zoals Versailles uit het palette.
  • Urban Decay primer potion
  • MAC treasure hunt paint pot
  • MAC extra dimension eyeshadow a natural flirt
  • Urban Decay Naked gemengd met Buck
  • NYX saphire oogpotlood
  • Sigma paris palette: Seine, Louvre, Orsay, Versailles
  • MAC haute & naughty lash mascara
  • NYX Margarita lipstick op de lippen.
Voila!
 
xxx Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!