zaterdag 9 maart 2013

Dramatisch!?

Ik keek onlangs in mijn reclameboekjes en mijn oog viel op een flyer van een nieuwe winkel in Mol. Deze winkel had Revlon makeup in de aanbieding.

Revlon is een Amerikaans 'drugstore' merk, wat wil zeggen dat ze dit verkopen in grootwarenhuizen zoals hier Nivea,Maybelline, L'Oreal. Het is in België te verkrijgen, maar alleen in de parfumerie. Revlon is niet heel duur, maar ook niet goedkoop, en deze winkel gaf aan Revlon te verkopen voor € 2,99 stuk. Wat denkt Brenda dan? Zo goedkoop?? Allen daarheen en proberen die handel!

Dus hiermee kwam ik dan thuis... .


Nu moet ik zeggen dat de producten die ze in deze winkel verkopen, de producten zijn van een aantal seizoenen geleden. De oogschaduwen zijn de Revlon colorstay 12 hour eye shadows, terwijl ze in de parfumerie de 16 hour al verkopen. Maar stoort ons dat? Nee hoor! :)

Ik ben direct aan de slag gegaan met 2 paletten oogschaduw. De uiterst linkse, n° 21 Silver Fox en de uiterst rechtse, n° 17 Gems n Jewels.

Meestal ga ik graag 'braafjes' op mijn blog, dus daarom nu iets dramatischer...

 
 
 
Dat gaat nog eh :)... Maar met het palet van Gem n jewels heb ik me laten gaan. Prachtig al zeg ik het zelf :)!

 
 

Voila, en zo amuzeert een mens zich!
 
xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!