donderdag 19 juli 2012

Kleuren maar!

Nee, ik voel me niet terug kind, ik kan de drang naar kleuren met stiften nog net bedwingen (al moet ik dat buiten de vakanties wel vaak doen in het klasje :)). Toch is er iets vrij nieuw in make-upland waardoor kleuren toch weer leuk wordt!

De 'lipstain' is een lipproduct, een lipstick om het zo te noemen, dat lijkt op een soort van stift. Het kleurt je lippen in en zorgt ervoor dat de kleur veel langer blijft zitten. Natuurlijk wou ik dit testen, maar omdat ik niet wist of het een goed product was en het doet wat het belooft, heb ik niet direct een lipstain van een duur product gekocht. Ik kocht 3 kleurtjes van Catrice (€ 3.95 per stuk in het kruidvat, maar die van mij komen van Aken :)). De kleuren die ik kocht zijn van boven naar onder: Don't call me princess, Red & the city en Meet mrs Roosevelt.

Het is een goed product, maar het droogt je lippen wel een beetje uit. Een doorschijnende lipgloss is misschien geen overbodige luxe. Het doet wel wat het belooft: de kleur blijft lang op je lippen zitten, maar als je eet is de kleur er wel vrij snel af. Bij een lipstick is dit dan wel weer sneller. Ik ben vooral tevreden over de rode kleur (op de foto). Deze blijft vrij goed zitten.

Zou ik dit opnieuw kopen? Wel van hetzelfde merk, maar niet van een duurder merk. Dat vind ik het geld niet waard. Ik zou dan liever een lipstick kopen. Maar voor degene die een langdurige kleur willen en goed binnen de lijntjes kunnen kleuren :) is dit wel een goed product voor zijn geld.


Vind me leuk op facebook! Like my official facebookpage!


xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!