woensdag 4 juli 2012

Een zomer in Parijs?

Wel, dat zou nu nog eens iets zijn! Wat zou ik graag deze zomer een tripje maken naar Parijs. Parijs is een wereldstad, met cultuur, schoonheid op allerlei gebied, gevoel en vooral (in mijn geval) veeeeeeel Sephora's :). Nee serieus, Parijs is naar mijn mening de mooiste stad op aarde. Het is ook de enigste stad waar ik zou kunnen wonen. Dat betekent al heel veel, want ik en steden :)? Ik ben er al verschillende keren geweest, maar nog nooit met mijn man. Misschien moet ik hem toch maar eens overtuigen?

Het bewijs dat ik er geweest ben door de jaren heen:


Kijk hoe lang geleden :) Brenda toen ze 17 was in Jardin du Luxembourg. En zonder make-up (met lange haar :))!


Het ultieme bewijs: De Sephora werd in 2010 geplunderd :)





Parijs 2011 met de mama! Hier wordt ze in de Sephora door de Bobbi Brown consulente onder handen genomen :).


Jardin les Tuileries richting het Louvre.

God wat wil ik graag terug :).
In afwachting daarvan ga ik met mijn Paris palette van Sigma aan de slag!

Gezicht:
  • Healthy mix serum Bourjois (n°34)
  • Sephora sculpting disk medium (ja duuh :)) Hier gebruikte ik de gezichtspoeder, de bronzer als contour en de light als blush gecombineerd met Pêche (Paris palette).
  • Pêche van Paris Sigma palette
Lippen:
  • Mijn nieuwe Burt's Bees tinted lipbalm in Hibiscus
Ogen:
  • Too faced shadow insurance Candlelight
  • MAC paint pot Soft Ocre
  • Versailles over het volledige bewegende ooglid
  • Elysées in de buitenste ooghoek vervaagd in de arcadeboog naar de binnenkant van je oog toe.
  • Notre Dame om Elysées en Versailles in elkaar te doen overvloeien. Zorg ervoor dat je Notre Dame niet voorbij 1/3 van je oog komt (van buiten naar binnen gezien).
  • Onder het oog: NYX Seafoam Green
  • Daarover in de helft (helft oog tot binnenste deel oog): Orsay
  • Buitenste helft onder het oog: Louvre
  • NYX Doll eyes mascara
Klaar! :)







Like my official Facebookpage, Vind me leuk op facebook!

xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!