vrijdag 13 juli 2012

* I'm addicted to you *

I'm addicted to you
Porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you
Quiero que te dejes querer

Het nieuwe liedje van Shakira, prachtig! En de make-up in de videoclip? Al even prachtig! Het is een echte zomerse look. Veel bronzer, kleurigere blush en goude oogleden... helemaal zomers! (En dat heb je al wel eens nodig als het buiten zo'n slecht weer is :(... )


Ik wou graag ongeveer dezelfde foto maken van mezelf, maar aangezien ik niet zo goed ben met fotocamera's hebben we de gênante foto's maar achterwege gelaten :)

Shakira heeft een warme make-uplook in haar videoclip. Ze heeft goudkleurige oogschaduw, oranje/dieproze wangen en een lichtroze lipgloss/lipstick.

Ik heb de ogen zo goed mogelijk geprobeerd na te maken met de volgende producten;
  • Urban Decay primer potion in Sin. Dit is een gewone primer, maar het heeft al 'goude glans' waardoor de goude oogschaduw achteraf alleen maar meer uitgeproken gaat zijn.
  • Over het ganse bewegende ooglid: NYX peach bronze en in de binnenste ooghoek de lichtgoude kleur van het NYX mysterious brown eyes palette.
  • Dan nam ik een 'blending' borstel en ging met shimmering loose radiant in de arcadeboog. Zorg ervoor dat dit goed gemengd wordt met de NYX, zodat je geen lijn krijgt maar kleuren die mooi in elkaar overvloeien.
  • Ga met dezelfde kleur ook onder je onderste wimperrand naar binnen toe.

  • Daarna komt de 'highlight' zodat er een optisch bedrog wordt gevormd onder je wenkbrauw en het lijkt alsof je oog groter is. Ik gebruikte NYX single eyeshadow in Highlight.
  • Vervolgens maakte ik een 'eyeliner' zonder eyeliner :). Ik gebruikte in de plaats een diepzwarte oogschaduw: Urban Decay Blackout. Als je in de buitenste ooghoek een klein beetje naar boven gaat met je oogschaduw lijkt het alsof je straks langere wimpers hebt (trucje van Marilyn Monroe :)) Ook weer onder de onderste wimperrand aanbrengen. En mascara aanbrengen :)


Op het gezicht:
  • TOO FACED bronze face primer
  • TOO FACED beauty balm
  • Gosh face powder
  • NYX matte bronzer
  • 10 palette professional blush van BH cosmetics, de felroze blushkleur
  • MAC mineralize skinfinish in soft and gentle
Op de lippen:
  • NYX rose lipliner
  • NYX mega shine lipgloss in Salsa

Voila!



 Volg me op facebook! Follow my official facebookpage!
xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!