maandag 4 juli 2011

Swaying Blue oceans...

De zomer is officieel aangebroken en dan durven we al eens experimenteren met bonte kleurtjes. Normaal als ik felle kledij draag ga ik vlug voor een neutrale make-uplook. Soms combineer ik met felle lipstick. Hier heb ik me eens helemaal laten gaan met turquoize oogschaduw, aangepast aan mijn al even turquoize topje.

Eigenlijk is het een heel simpele look. Na het aanbrengen van een eyeprimer naar keuze (Hier gebruikte ik NYX light) heb ik een beige oogschaduw aangebracht over het ganse ooglid tot aan de wenkbrauwen. Dit licht de make-up op en zorgt voor een open blik.
Een turquoize oogschaduw kwam op het bewegend ooglid. Hier gebruikte ik de blauwe - turquoize kleur uit het pallet van NYX for blue eyes.
Op de onderste wimperrand kwam eerst een turquoize oogpotlood. Daarover dezelfde kleur van het pallet. In de arcadeboog bracht ik een middelbruine kleur aan die goed werd gemengd met de turquoize kleur. Dit zorgt voor diepte.
Zwarte gelliner boven de bovenste wimperrand, zwarte köhl in de waterlijn,
Mascara en klaar!

Als je goed ziet, zie je mijn eerste grijze haren verschijnen... maar die zijn nu voor goed verdwenen! Leve de kapper :) Op de volgende post zal je het zien...

XXX Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!