woensdag 6 juli 2011

Neutrale Cat-eye

In mijn reeks van experimenteren voor mijn huwelijksmake-up kwam ik op dit. Uiteindelijk vind ik het toch een beetje te 'gewoontjes' maar voor alle dagen is het super. Daarom wou ik er toch even een tutorial van maken.

De complete look met roze lipstick (NYX B52).

De ogen met het "Neutral palette" van Boozy of Coastal Scents:
  1. De roze lichte kleur ( tweede rij, 3de kleur) over het ganse bewegende ooglid
  2. Bruin (naast het zwarte) in de arcadeboog, goed 'blenden' of mengen voor een zacht diepteresultaat.
  3. Licht beige (2de rij, 2de kleur) onder de wenkbrauw.
  4. Zwarte eyeliner die een beetje voorbij je ooghoek komt.
  5. Donkerbruin op de onderste wimperrand.
  6. Zwarte köhl in de waterlijn
  7. Mascara en klaar!

Dit is echt een supersimpele look!


XXX Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!