donderdag 9 augustus 2012

Madame **

Paris, nananananaaaaa :) Ik was er een paar blogposten geleden nog voluit over bezig dat ik graag terug zou gaan naar de Ville de L'amour, Paris. En kijk, mijn wens is uitgekomen! Dit keer mocht ik met een van mijn goede vriendinnen op pad (Madame :)).

Als we 's avonds iets gingen eten was het natuurlijk make-uptime!

Ik gebruikte bij de vriendin een getinte dagcrème, NYX matte bronzer, MAC mineralize skinfinish in Soft and Gentle, Nars Deep Troath blush, MAC groundwork paint pot, NYX mysterious brown eyes palette, NYX doll eyes mascara en NYX flower lipstick (een klein beetje).
Een eenvoudige look en een prachtige vrouw als resultaat (dat is ze zo ook natuurlijk :) ).




Volg mij op facebook, like my official facebookpage!

xxx Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!