zondag 26 augustus 2012

Gimme true blood!

 
 

Ik kijk al een tijdje naar de afleveringen van de Amerikaanse serie True Blood. Vampieren, mensen, feeën, heksen, wolven, noem maar op. De serie is zo fictie dat het soms echt lachwekkend wordt, maar toch vind ik het geweldig om naar te kijken. De make-up in de series is over het algemeen vrij hetzelfde. De rode lippen komen vaak terug. Pam is een personage dat naar mijn mening meestal de mooiste make-up draagt. Daarom dacht ik: waarom proberen we dat niet eens na te doen :)?
 
Hieronder mijn poging :)!
 
 
 
 
Op de foto draagt Pam veel zwarte, of donkergrijze oogschaduw die vervaagd is naar de brug van haar neus. Natuurlijk is dat echt een halloweenlook. Hiermee over straat lopen lijkt me echt te veel van het goede. Dus heb ik voor een 'softere' versie gekozen.
 

 
Gezicht:
 
Too faced beauty balm in vanilla glow
MAC mineralize skinfinish in natural
NYX matte bronzer light
Nars deep throat blush
MAC mineralize skinfinish soft en gentle
 
Lippen:
 
NYX lippenpotlood deep red
MAC dubonnet lipstick
NYX mega shine lipgloss burgundy
 
Ogen:
 
Too faced shadow insurance
NYX smokey eyes palette
Coastal scents 28 neutral palette
NYX eyeliner black
MAC mascara
 
Voor de ogen ben ik zo te werk gegaan:
 
1: Breng de grijze kleur aan in de arcadeboog en meng met een grijs-bruine kleur. Doe dit met een 'blending brush'
2: breng een zwarte eyeliner aan
3: breng een lichtgrijze/glanzende kleur aan op je bewegende ooglid
4: een heel lichte grijze kleur in de binnenste ooghoek
5: een kleur die een paar tinten lichter is dan je eigen huidkleur breng je aan onder je wenkbrauw
 
Je kan nog eens over de zwarte eyeliner gaan met zwarte oogshaduw. Breng mascara aan en zwarte eyeliner op je onderste waterlijn. En klaar!
 
 

 
Vind me leuk op facebook! like my official facebookpage!
 
xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!