maandag 19 maart 2012

Colourblocking all the way!

Een tweede versie over de modetrend: Colour blocking!

In mijn vorige post had ik een voorbeeld gegeven over een felle eyeliner met een neutrale oogschaduw. Gisteren heb ik me laten gaan en een echte felle eyeliner gebruikt: fel turquoise. Ik vond het wel geslaagd!



Ook op mijn nagels kwam een leuk kleurtje:

En graag wil ik nog afsluiten met een korte how - to colourblocking lips!


  1. Benodigdheden
  2. Verzorg je lippen. Dat wil zeggen: hydrateren met een goede lipbalsem.
  3. Neem een donkerrood liplinerpotlood en trek een lijn rondom je bovenste lip. Zorg ervoor dat je nauwkeurig werkt! Als je je lip voller wil doen lijken ga je net buiten je liprand omlijnen. Zorg er wel voor dat dit net erbuiten is, anders lijkt het alsof je geknoeid hebt. Kleur je lip in met dit donkerrood potlood en laat het binnenste gedeelte open. Dit kleur je in met een felrood lippotlood om diepte te creëren. (Ik gebruikte burgundy en hot red van NYX)
  4. Op je onderste liprand doe je hetzelfde, maar dan met roze. Ik gebruikte Fuchia van NYX rondom en Rose op de rest van de lip.
  5. Neem een make-up borstel voor de lippen en kleur je bovenste lip in met een felrode lipstick (Snow White van NYX) en onderraan een roze lipstick (Rose van NYX)
  6. Werk af met een kleurloze gloss.

xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!