zaterdag 28 januari 2012

Bridal makeup Bella Swan

Toen ik een paar weken geleden de laatste nieuwe film van twilight zag, vond ik Bella's makeup zo mooi dat ik er graag een tutorial over zou maken. Dit is natuurlijk een impressie van hoe ik het zou doen want de exacte producten die de makeupartiesten bij Kirsten Stewart gebruikten weet ik niet.

Op mijn gezicht gebruikte ik een mix van Mylène suede foundation en nivea foundation, NYX bronzer en Peach blush van Nyx.
  • Gebruik een oogschaduwprimer, ik gebruikte Urban Decay Primer Potion.
  • Mac paint pot in soft ochre over het ganse ooglid
  • Sidecar van Urban Decay (oogshaduw) over het bewegende ooglid.
  • Hustle tegen de wimperrand en verder in het buitenste deel van de arcadeboog.
  • Neem een zwart oogpotlood (ik gebruikte Nyx long eye pencil in black) en ga langs je bovenste wimperrand.
  • Vervaag met een schuine makeupborstel
  • Breng over het potlood de oogschaduw Creep van Urban Decay aan.
  • Ook een beetje Creep onder de onderste wimperrand.













  • Mascara
  • Voor de lippen gebruikte ik Rose lippencil van Nyx en Attitude lipstick van Sephora. (een coraalroze kleur: coral fun)


xxx
Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!