maandag 28 maart 2011

Makeup door Brenda :)

Na lang overleg met de husband in spe werd het dan toch geen mylène consulente of visagiste als zelfstandige maar ja... blogster:)!

Mijn droom is namelijk, naast het dagelijkse werk als leerkracht van hele lieve kindjes, om als zelfstandige visagiste in bijberoep te werken. Nu zal de droom wel werkelijkheid worden ... op een dag. In september 2011 start ik met een cursus Gelaatsverzorging, Make up en visagie. We zien wel hoe het loopt.

Tot dan kan ik mijn reeds verworven skills laten zien op mijn blog :).

Ik ben al enkele jaren bezig met makeup. Als enige dochter en met een pronte en prachtige mama die zich ook graag opmaakt, kan het niet anders dan al van jongs af aan een paplepel vol cosmetica binnen te krijgen. (Ik geef toe, wanneer ik later een dochter zal hebben, doe ik dat ook zalle!) En zo groeide het succesverhaal... :). Eerst als klein meisje poppemies opmaken (haren en al verven met lipstick, haha), dan puberen en testen met zware makeup en veeel te veeel concealer voor de puistjes, met als gevolg --> meer en meer professioneler met makeup omgaan.

Voor toneelkring de Brug in Retie werk ik al als visagiste. Ik wil graag daarbuiten ook verder gaan met makeup, waaronder bruidsmakeup - avondmakeup - gelegenheidsmakeup en dagelijkse makeup. Daarnaast zal ik ook homeparty's geven waarbij ik gebruik maak van mijn favoriet merk: NYX cosmetics.

Voor verdere informatie, zie contact.

 xxx Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een bericht na! Leave a message!